Jumaat, 25 Februari 2011

SeLaMaT MaLam seMuA....

WAH..!! dah malam rupanya..aku ingat siang lagi.. cepat betul masa berlalu kan.. sedar x sedar masa untuk aku tidur telah pun tiba..(eh awal siot ppuan ni tidur)..mmg la..esok aku ada kokum..dh la kena p sekolah..
sebelum aku menutup tirah hari aku untuk 25 Feb, 2011 ni...aku mau review balik apa aku buat hari ini...hmmm
1. BANGUN PAGI.
aku bangun pagi awal tau..(cet..bajet) hehe aku tipu k
2. MANDI
wajib mandi (bukan mandi wajib k!!) pagi untuk mengelakkan diri dari sakit ok!!
3. BER"BLOGGING"
hehe..baca blog orang n karang entry utk blog sendiri..

4. MAKAN!!!!
perut yang lapar perlu di isi untuk mengelakkan gastrik yer kawan2..
5. AKTIVITI BEBAS.
x kisah la mau berak ka..mau wat apa pun boleh...tp slalunya ptg2 mcm ni aku skodeng budak2 lelaki main bola di blakang asrama hehehe (muka gatal)



6. TIDUR MALAM.
yg ni paling aku suka..sbb?? aku blh pilih koleksi CD mimpi2 aku n masukkan dalam CD player aku hahaha...



so secara ringkasnya...hari ni adalah salah satu hari yang paling membosankan dalam hidup aku... mau tau secara lbh ringkan tentang hidup aku hari ini?? tgk bawah

.

.

.

.

.

.



WWAAAHHH...!!!!...... 'BEST'nya hidup aku hari ni....kan....
k la...malas mau menangguhkan waktu lagi..
"Dengan ini, setelah di perkenankan oleh majlis organ2 Shaidatul Nazwa, setelah di persetujui oleh jantung, limpa, hati, mata, pankreas, usus2, buah pinggang dan gigi.. saya mengishtiharkan tepat pukul 11.15 mlm, 25 Feb,2011 adalah masa untuk saya tidur"
hehehe...k la...good nite semua...
OOPPSSS!!!!!
sebelum tidur, jom kita tgk wajah2 comel mereka dulu yer....
LAYAN JER LA...!!!!

0 what others might think: