Sabtu, 26 Februari 2011

IMVU...chatting 3D yaNg menaRik..jom sertai...

IMVU...
sape penah dengar pasal binatang ni angkat bulu ketiak cepat..hehe..LOL...

aku dapat tahu pasal bendalah ni pun tahun lepas..aku ngaku ok..aku ter"outdated" ckit pasal benda ni hehe...

so untuk entry pertama aku pasal benda ni...aku cuma nk introduce kan pada korg tempat2 menarik...avatar2 yang hensem dan cantik..serta aktiviti yang kita boleh lakukan di laman sosial ini

sebelum tu..korg gosok2 mata...bersihkan taik mata yang ada...pastu buka mata luas2...dan tengoklah gambar2 yang aku snap di IMVU td...

model utama ialah kawan aku RAF a.k.a brother cool ( jgn marah hehehe), kawan aku mia(budak comey) dan avatar yang satu lagi tu mestilah aku...cantik tak???? haha

korg tgk la betapa bestnya kitorg enjoy dalam laman maya ni..siap boleh posing lg tau..ambik2 gambar hehehe...(dh la aku ni mmg hantu bgambar)

























dah puas layan mata dh??? dah?? mesti korg jeles kan..hehehe...mesti korg nk join gk kan??? klu nk tahu camana cara nk join...tgu aku post entry aku yang seterusnya...entry ni aku wat saja bg korg jeles hehehe.....



p/s: thanks to my friend, Raf, who gave me the idea of writing down something about this IMVU thing... ^^

0 what others might think: