Sabtu, 26 Februari 2011

CARA-CARA MENDAFTAR DI IMVU

senang jer sebenarnya nk join benda ni..korg just perlu daftar dan pilih avatar sendiri.. pastu pandai2 korg la nak beli baju dan make-up avatar tu...
ini adalah link yang korg boleh klik kalu korg nak daftar..
.
try la klik
pastu korg akan dapat form mcm.. pepandai korg la nk isi yer...isi la yang patut..

NAK TAU APA YANG BEST KAT IMVU NI????
1. Korg boleh pilih avatar...
yg ni pepandai korg la nk pilih yang camana...nk rambut mcm meggie ker, muka segi 4 ke, hidung penyek ker, gigi rongak ker..ikut korg la. Tapi aku gerenti la..korg mest pilih avatar yg cantik2 kan...(hek eleh ppuan ni..suka ati aku la..) der..aku x kisah pun korg pilih ape hak3

2. Beli belah dgn kredit yang di beri...
bila korg daftar jer wat pertama kali, korg akan di beri kredit promo tau...so korg habiskanlah kredit tu untuk beli2 baju n benda2 lain yang korg suka.. Tp bila kredit tu dh hbs..pepandai la carik sendiri yer... nak aku gtau ker camana nk dapat kredit tu?? nak? sape nak angkat kening cepat... hehehe...aku pn x tau sebenarnya..nti la aku tnya sahabatku Raf yer.. td x sempat lak nk tnya dia psal ni...
3. Boleh p melawat Room yang cantik2
yg ni mmg best...dlm imvu ni ada mcm2 room tau..mcm2 tema plak tu..cantik2 plak tu...gerenti korg terpegun klu korg p lawat..(yer ker?? hmm...ehem..) Ada room yang ada swimming pool..(berendam la korg dlm tu) ada dance floor(menari la korg samai pagi).. ape2 pun korg kna p tgk sendiri gua ckp lu..mmg best punya..

cuba korg tgk bawah...smart kan gambar ni..cool wooooo gua ckp lu... main model adalah Raf....




so kawan2...jom join kami bergumbira di alam maya.... ^^

p/s: aku wat entry ni bukan utk hypnotise korg tau..benda ni mmg akan wat korg happy dan hidup dlm khayalan... satu jer pesan aku..pandai2 la korg kawal diri korg yer...

0 what others might think: