Selasa, 8 Februari 2011

BILA UMUR DAH 23.......WHEN I REACH 23 YEARS OLD

sedar tak sedar, dah masuk 8 Februari rupanya hari ni kan. maknanya sesara rasminya umur aku dah masuk 23 tahun 1 bulan 4 hari.....

OH TIDAK!!!!!!

nape aku menjerit? bukan ker org semua happy tiap kali nk sambut bufday? memang la tak di nafikan aku happy. But my bufday is too early man..!!! baru jer 3 hari sambut new year, tup...tup..bufday aku dah...
aku jelez dowh tgk kwn2 aku yg lambat bufday...bila org tnya pasal umur dorg leh jwb "baru 22" and people can't question it coz they haven't celebrate their bufday yet...
APA MAKNA 23 BAGI AKU????
tu maknanya makin ramai la org akn bertanya soalan kat aku...ada soalan yg senang aku jwb..tp ade gk soalan cepu cemas!!

aku tak kisah pn..semua soalan aku dh ade jawapan (yg tak ade aku goreng jer)....
AKU STRESS TAU X NAK JAWAB SOALAN2 TU
antara soalan2 yang gerenti dorg akan tanya...
1. Bila habis blaja? (tiap thun aku dpt soalan yg sama)
ni yg wat aku bengang..nak jer aku jwb.."sy takkan hbis blaja sampai sy mati"
2. Dah ade calon suami ker? (nk jual aku kt anak dorg ker?)
ni soalan wajib gk..nak jer aku bg jawapan ni.."sy dh kawin pun" settle masalah..
hmm ntah la..penin kepala teman nak memikior nyer..lantak deme lah..(ceh..reti gk aku ckp perak ek)
k la...penat jari menaip ni..jumpa nanti ok..
ATE TEMAN NAK MEROLOH DULU YER..SAKIT DAH TEMAN NYER MATE NI...
OOOOOO.. KOME BUDAK2 CE PEGI TIDOR..ESOK NAK SKOLAH...!!!
p/s: sajer jer menggatal berbahasa dlm loghat Perak hehehe...amacam..ade gaye org Perak tak?

0 what others might think: