Sabtu, 26 Februari 2011

Aktiviti Hari Sabtu Aku...

Di pagi sabtu yang indah ni... Ku dengar burung menyanyi.. Alangkah indahnya dunia ni kan... Awal2 pagi lagi dapat dengar muzik sentimental... Korg semua mesti masih tidur lagi masa pukul 7 pagi kan... cuba teka aku buat apa pada masa tu???






TIDUR???!!!
sapa ckpa ku tidur tu??? angkat kaki cepat!!
aku bangun awal tau huhu... aku korbankan pagi aku yang indah kerana ingin pergi ke sekolah dan menunaikan tanggungjawab mendidik anak bangsa..(ceh..bajet siot ayat...)

tengok!! cantikkan suasana pagi di U aku ni.. Damai dan mententeramkan jiwa tau..
ok lah... selalunya setiap Sabtu aku dan kawan2 akan pergi ke salah sebuah sekolah di daerah Changloon, Kedah ni untuk mengajar budak2..selalunya sekolah ni lengang ja kalu kami sampai..tetapi hari ni berbeza plak.. riuh semacam...







apa lagi...aku dan kawan2 pun melakukan kerja2 tinjauan.. mcm skodeng gk ar...hahaha
nak tahu apa kami jumpa????? TUTUP mata cepat..!!!
SUPRISE..!!!!!










Rupa2nya ada perlawanan bola sepak sekolah rendah.. apa lagi...kami pun parking la kat tepi padang tu tgk budak2 main bola...







tengok2 la gambar2 yang aku snap tadi....mcm2 ragam hahaha















ok..setelah puas tgk bola...badan pun dah bermandi peluh.. aku pun berinut la (berinut=bergerak meninggalkan sesuatu tempat)

kami p plak tgk kawan2 kami yang lain yang buat aktiviti dengan budak sekolah yang lain..dorg buat game hehe....


mesti korg tertanya2 kan kenapa aku tiada dalam gambar2 ni... sbb kerja aku tangkap gambar ka hari ni...

masa game ni berlangsung pun aku x join walaupun di pelawa oleh rakan2.. apa yang aku buat????
.
.
.
.


aku dok memerhati dari jauh sahaja hehehe....











2 what others might think:

Tanpa Nama berkata...

wah! gmbr saya adalah =)
- atol comei2 :P

NaZwA JaAfAr... berkata...

semua comey hehehe