Ahad, 20 Februari 2011

Aku sudah puas KECEWA....




Bukan sekali..bukan dua kali..tetapi banyak kali..sampai aku rasa serik..kalau la hati aku ni blh kena X-ray..ntah camana la rupa dia...mungkin mcm ni..

.

.

.

.

.

.

.

.





betapa teruknya hati aku..tu la hakikat yang sebenar..aku tidak salahkan sesiapa..


semua kesalahan aku letak di bahu aku...aku yang salah memilih..aku yang tidak tahu menghargai...aku yang susah untuk memahami...aku jugalah yang terlalu ego untuk mengakui kesilapan sendiri...walau sudah ternyata aku salah..aku tetap tegakkan benang yang basah.

MENANGIS????

kering sudah airmata aku...cuma aku belum menangis airmata darah lagi....

APA YANG AKU MAHU SEBENARNYA????

aku cuma mahu ada teman untuk berbicara...tempat utk aku meluahkan..berdebat..bercerita...dan bukan teman untuk aku bercinta semata-mata....bukan teman untuk mengisi kesunyian jiwa...


0 what others might think: