Ahad, 15 Januari 2012

Minggu Ke-2 di Penang...


Hmmmmm...... Minggu kedua sama mcm minggu pertama di penang.... Tapi mungkin terisi sedikit dengan kerja yang di beri pensyarah kot hehehe... Semestinya aku nak ujung minggu ni brlalu dengan sangat perlahan sebab aku nak masa rehat lebih hehe....


Dengan berakhirnya ujung minggu ini, maka secara tidak langsung semakin dekatlah tarikh yang amat mendebarkan bagi aku dan rakan-rakan Pelajar Guru( gelaran yang pensyarah kami gunakan) yang lain...

Kenapa??? sebab kami akan menjalani

PRAKTIKUM

Cuak beb....seyes cuak giler..... Cuak sebab kena p sekolah pastu ngajar budak2 yang real... Kalau selama ni micro teaching kawan2 yang jadi murid...kali ni aku kena berhadapan dengan "The Real Students". Tingkah laku mereka sukar di kawal dan tak boleh do predict...huhu....

Cuak juga sebab akan ada guru pembimbing dan pensyarah penasihat yang akan observe masa aku mengajar... huhu... Risaunya....

Di mana aku praktikum?? Yang tu biarlah rahsia kot.... Aku tak nak la di ganggu oleh manusia yang dah lama cari peluang nak jumpa aku face to face tu....hmm.. Sebabnya, hal aku dan dia tu hal tahun lepas...dan bagi aku, hal tahun lepas tu biar tinggal kat situ...tok sah nak bawa p tahun ni plak...

Lagipun... Sebagai orang yang dewasa atau berusia, kita sepatutnya berfikir dan bertindak sesuai dengan usia kita kan... hehehe....

Ok lah kawan-kawan semua...semoga hari yang mendatang ni korg tempuhi dengan ceria ok...

p/s:

0 what others might think: