Isnin, 16 Januari 2012

Aku RINDU!!!!!



Aku rindu mereka semua.... Macam budak2 baru masuk asrama plak kan...padahal dah 6 tahun aku melalui hari2 di sini tanpa mereka... Tapi entah kenapa semester akhir ni rindu aku pada mereka membuak-buak.. Mungkin keadaan di sini yang amat meletihkan... Kalau aku letih aku perlukan mereka... To comfort me and listen to me....

Siapa mereka yang aku rindu? Mereka adalah Mami dan Abah aku....

Mami dan Abah yang setia menjadi tulang belakang aku... Yang selalu ada bila aku perlukan seorang kawan, kaunselor.... Yang tak pernah menghampakan kemahuan aku... Walau kadang-kadang perangai aku menyakitkan hati, tetapi mereka tak pernah letih melayang perangai anak sulung mereka ni. Setiap kemahuan aku mahu mereka tunaikan walaupun kadang-kadang ia menyusahkan mereka.



Antara mereka yang juga aku rindu ialah adik-adik aku... E-lul, Yunie dan Alil

Gambar E-lul xda hehehe... Adik-adik yang selalu melayan perangai gila kakak sulung dorg ni... Kadang-kadang aku lebih bersikap kebudak-budakkan dari adik-adik aku... Adik-adik yang selalu menjadi tiang peneguh aku, menjadi penyokong setia aku..

Ya Allah...... Cepatlah masa berlalu... Aku nak balik... Aku nak bersama dengan keluarga aku... Cukuplah 6 tahun ni aku terpaksa berjauhan dengan mereka semua... Sekarang hampir tiba masanya untuk aku bersama mereka...

I'll do my best for my practicum and go back to Sabah to be with them...

p/s: Keluarga adalah segalanya bagi aku..


Yang merindu,
Nazwa J.



0 what others might think: