Ahad, 31 Oktober 2010

HISTERIA!!!!!!!!!!!.....


topik ari ni...HISTERIA..!!!!!
aku bkn nk ceta pasai filem histeria malaysia tau..aku dh tgk filem tu..x best langsung..ceta x masuk akai..(biasa la..ceta hantu malaysia ade ker yg best)..k kita mulakan la ceta k..kisah ni adalah kisah selama 2 ari yang aku kumpul kerana aku bz siapkan esaimen elt(seyes blambak) yang aku kena siapkan...cz aku nk suruh kwn antar ari ni..hehehe...so kita mulakan kisah kita yer..
29 November 2010....
mlm tu adalah malam perasmian pest konvo uum..aku ni pn p la tgk dgn rumate2 aku, kak syirah n kak yah..aku x penah tgk lg perasmian konvo camana(jgn kutuk aku)...walaupn dh stahun stengah aku dok lembah sintok ni...aku pn tgk la perarakan kontinjen2 unit ko-k beruniform(betul ker susunan perkataan tu?? arrgghh ada aku kisah) pas tu bla time org2 besar berucap...aku blah...bosan siot dgr dorg bcakap....(entri pasal perarakan akan aku wat nanti dgn lbh detail k...) aku pn bjalan2 la di tapak pesta...walaupn mlm pertama...byk gk gerai yg dh memulakan operasi...semua brg cantik2 n murah2...tahan hati jer la time tu...hm....ttba mata aku tertangkap satu khemah yang tertulis..jeng..jeng..jeng..RUMAH HANTU........(imbas kembali) org kata..uum ni mmg tmpat hantu2 n jin bertandang...(sambung ceta blik) so aku pn ajak la rumate aku kak yah masuk dlm umah hantu tu....xdh beli tiket..ngah beratur ni nk masuk...jantung dh bdegup kencang..tgn dh sejuk...mcm2 la bermain kt otak aku time tu...antaranya..
1. kalu aku jmpa hantu betol camana?? yelah..hantu2 uum mesti wat reunion dlm khemah tu..
2. klu kak yah pengsan dlm tu camana?? nk minta tlg abg2 hantu tu ker heret dia kuar??
yg tu la bermain kt fikiran aku...tp ngah bz memikir...ttba dh sampai turn kitorg...kitorg masuk 4 org...bla masuk jer...dh jmpa sekor hantu..jahat hantu tu..x bg kitorg lalu...kna tunduk plak lalu bawah khemah..menyampah...tp seyes abg hantu..abg mmg pandai blakon..mcm real seh...pas dh lepas..aku pusing la blakang..tgk2 kt blakang aku ada hantu bungkus plak...aarrrggghhhh TIDAK!!!!!...LARI..!!!! aku pn lari ni...x tgk kiri kanan..(x blh nk tgk pn..ade org tarik tgn aku bawa lari..)last hantu yg aku nampak kak ponti...pastu tgk2 dh sampai pintu kuar...aku ni punyalah gelak sampai sakit perut ni...takut tu mmg la ada...tp ntah nape aku rasa lucu plak yg lbh...TAHNIAH produksi Zulkifli M.Osman...anda mmg berjaya mencipta suasana seram di dalam khemah itu...so pas kuar dr umah hantu tu...kitorg pn balik dalam keadaan hujan renyai2...seram seh...msh tbayang2 lg rupa abg2 hantu tu...sambil bjalan tu aku pn dok fikir
awatlah x dak hantu yang hensem2...awat semua muka hantu x cantik n hensem...
hmm........ntah la..malas nk cari jawapan....
30 November 2010.
ari tu aku dok dlm bilik sahaja ngadap laptop sbb nk siapkan esaimen...mkn nasi pn x..aku mkn roti jer(tgk..betapa rajinnya aku menyiapkan kerja2 yang aku tangguhkan hehehe)..tp Alhamdulillah...2 esaimen siap dlm masa sehari....sedar x sedar masa aku siap wat tu dh kul 7 lbh..perut dh lapar..aku pn turun la p mkn...kt kafe tu bru aku ingt..ARI NI ARI SABTU....perlawanan bola KELANTAN vs N.9.......aku pn x mau ketinggalan la...teka aku sokong pasukan apa???........KELANTAN...yeay!!!!!!..dan cuba teka pasukan apa yang menang??????.......KELANTAN JUGAK!!!!!!!!!!!!!!.....hahahaha...puas aku dok kutuk sorg tu sbb dia sokong N.9..dia kata klu kelantan kalah dia nk kutuk aku...so bla kelantan menang...aku kutuk dia..hahahahaha!!!!(aku mmg JAHAT)....ngah aku bsiap2 nk tdo..ttba plak budak bilik sebelah kna histeria....dorg pn bz la dok try kontek org2 yang pandai...aku ni nk tdo pn x blh dh....rumate aku suh buka lampu..sbb dia takut..kul 4 dh kot bru aku blh tdo....tp budak tu x apa2 kot...biasala kan...jin klu dh suka kita ni...dia mmg nk memiliki kita...mcm manusia gk...ade nafsu...
31 Nov 2010....
tu la ceta aku.....pg ni aku bgun lewat..kul 9 pg..sbb nk cover waktu tdo smlm hehehe....mlm ni aku nk p tapak pesta..tgk Didie AF, Hazama AF n Awan Band(aku pn x tau kump ape ni)...so..mlm ni kita ENJOY!!!!!!!!!!!!!!...
p/s abg perfume...tgu tau...nk bli perfume ni.....^_^

0 what others might think: