Ahad, 10 Oktober 2010

aku ingin aktif berblog plak hahaha



lama benar rasanya aku tidak membuka blog ini....



sebagai entry pertama...just nk bgtau apa yg aku wat sepanjang minggu lepas...



aku agak bz..dgn program kwn2...



esaimen yg blambak..(ntah bila aku mau settlekan hehehe)



tp aku tetap happy(dgn muka bangga)



x lama lg exam...so...masa utk study akan bermula(mcm la aku akn study...cet!! bertuah punya budak) hehehe....



ckp pasal exam ni....kdg2 aku hairan tau...kenapa perlu ada exam...x cukup ka dgn esaimen yg blambak tu...kepala pn bengong dh ni...(pening...)



ni adalah cara2 aku study menjelang exam..



1. ambik semua nota utk 1 subjek yg tlh di pilih utk d study...(mula la selongkar kotak2 hehehe)



2. bawa semua nota atas katil...



3. buka laptop n on lagu kegemaran(meminimumkan stress)



4. ttba plak tertengok ikon movie yg dh lama x di buka..



5. tgk movie jap...ketepikan nota....(hehehe..yg ni mengambil masa hingga 2 jam kot)



6. rasa letih....



7. simpan nota....study len kali plak...



hehehehe adik2....jgn ikut perangai kakak ni...tak baik punya...



apa2 pn...ni study pada masa2 tertentu ja....slalunya bila dh set otak mau study...then mmg akan study la...

0 what others might think: