Isnin, 21 Mei 2012

Ya Allah...Tabahkan dia...



Sedih...menitis airmata tika dia menceritakan dugaan yang datang kepadanya
Ketika dia meluahkan apa yang telah dilakukan kepadanya
Kerana aku tidak mampu berbuat apa
Melainkan berdoa agar Allah kuatkan dia

Rasa ingin menggantikan tempatnya
Sudah cukup besar dugaan yang dia terima
Dugaan yang dia galas seorang diri
Aku ingin mengambil alih
Agar dia bisa berehat dari semua masalah seketika

Ya Allah.....
Berikan aku sedikit kesusahan yang kau beri padanya
Aku tak ingin melihat dia tersiksa lagi
Aku ingin melihat senyumannya Ya Allah
Senyuman yang telah lama hilang dari bibirnya

Ya Allah
Kurangkan penderitaannya...
Gantikan dengan aku....
Aku rasa berdosa bila tak mampu berbuat apa untuknya....
Ampunkan aku Ya Allah...



0 what others might think: