Jumaat, 27 April 2012

Minggu-minggu terakhir

Pssssttttt....nak kongsi satu rahsia ni..
Minggu ni minggu ke-9 praktikum....
minggu depan last dah hahaha...
kalau 2 minggu lepas, kena kira hari guna jari kaki dan tangan
minggu ni guna sebelah tangan jer kira
heaven hahahaha
tinggal 4 hari jer lagi
dan
3 lesson plan jer lagi aku kena buat

perasaan gembira semestinya ada ketika menginjak ke hari-hari terakhir praktikum ni
tapi sedih pun ade...
sebabnya
terpaksa tinggalkan pelaja-pelajar aku yang banyak membantu aku untuk menjadi seorang guru yang lebih mementingkan pelajar dalam semua hal...
sedar tak sedar, aku dah mula sayang kat dorang...
sayang sebab dorg adalah pelajar pertama aku
pelajar yang memberi aku sejuta pengalaman yang manis mahupun pahit....

k la....ade kelas pas ni...relieve....

1 what others might think:

NoorVictory berkata...

Sibuk manjanggggggggggggggggg!!! =P