Isnin, 7 November 2011

Need your OPINION regarding this matter....


Tahun ni dah masuk 6 tahun aku pakai plan prepaid utk phone
(ok..aku mmg lambat dapat hp sendiri k..hehe)
So cadangnya, aku nak tukar angin la plak kan.. Bosan dah topup2 ni...
Tiap kali habis kredit, thegeh-hegeh cari kedai reload..pastu thegeh-hegeh masukkan no topup kan

Jadinya, aku bercadang untuk tukar kepada plan POSTPAID..
Tapi, masalahnya..aku x la tahu sangat plan telco yang mana yang best..
Best maknanya kat sini...

1. Murah
memandangkan aku ni still di gelar "Pelajar Guru" oleh pensyarah2 di IPG ni, so aku kena cari plan yang murah kerana tidak mampu membayar bil yang mahal dgn elaun yang di bekalkan oleh BPG setiap 6 bulan sekali.

2. Banyak keistimewaan.
aku mmg kena cari plan yang boleh wat call free atau sms free.. Ini kerana, aku adalah seorang remaja ( remaja lg ar...jiwa aku masih 17thun walaupun dh berumur tet......) yang suka bcakap dan meluahkan masalah pada insan yang.........(faham2 la yer)

Ini adalah antara kriteria telco yang aku cari...
Aku ada jugak la wat research sikit kan... tgk2 offer syarikat2 utama telco ni...
Tp still x blh wat pilihan..kerana..semua benda nampak indah atas paper kan...
Tp bila nk guna tu, mcm2 perkara blh jadi


so saya meminta jasa baik kawan2 semua yang ada pengalaman menggunakan mana2 perkhidmatan postpaid telco2 ni...silalah memberi pandangan anda untuk membantu saya membuat pilihan yang terbaik...

2 what others might think:

Tanpa Nama berkata...

Selagi kakak kol Nona I okey jerrr.. hahaha

Tanpa Nama berkata...

nape tukar no hp...nape nak kena buat cerita lain..sedangkan cerita sebenarnye lain..shida