Isnin, 8 November 2010

SUPER JUNIOR..!!!!!!

aku ni punya la minta dgn 1 kump korea ni..dr dulu samapi sekarang ni..mau tau apa nama kump tu dan kenapa aku minat dorg???? beginilah ceritanya bermula..............
pada zaman dahulu, di sebuah negara yang aman damai..tinggallah keluarga di raja di dalam sebuah istana yang cantik dan besar..pasangan raja dan permaisuri ini mempunyai 12 org putera yang comel2 dan hensem(gambar dan nama ada tertulis diatas yer). kesemua putera ini menjadi kegilaan wanita yang tinggal di negara itu dan juga puteri2 dari kerabat di raja lain...kesemua putera ini mempunyai satu minat yang sama iaitu menyanyi dan menari..bakat mereka di dalam kedua2 bidang tidak ada tolok bandingnya lagi...untuk menghiburkan hati, mereka selalu membuat persembahan di luar istana....

putera2 ini tidak pernah membangga diri dan mengasingkan diri mereka dengan rakyat jelata..kerana itulah mereka di sukai ramai..putera2 dari negara lain amat cemburukan populariti mereka. namun putera2 ini tidak memperdulikan pihak2 yang cemburu kepada mereka...dalam banyak2 putera tu...ada la sorg putera yang manis mukanya dan ramai puteri raja ingin berkahwin dengannya..nama putera itu ialah Siwon....mau tgk muka dia?? jeng...jeng..jeng...

hensem x?? comel kan..aku minat betul dgn dia ni...



ramai puteri memuja kekacakkan putera ini kerana lesung pipitnya hehehe...(cair aku klu dia senyum depan aku..)...putera kedua yang sama comel dgn Siwon(pada pandangan aku la ek) adalah....EeTuek




yang ni pun ada lesung pipit gk..comel ja hehehe


tgk2...menggodakan aksi ni hehehehe...putera yang sorg ni senyuman dia plak yang blh wat org terpikat...betul ni..senyuman dia mmg blh wat ppuan2 cair...x caya ka??? jom kita tgk..ni dia..putera Kangin.....


kan aku dh cakap...senyuman dia blh wat org cair...





ni senyuman yang lagi lebar...eh..mcm muka Chin Jing Ping la klu dia senyum mcm ni(chin tu kawan aku k...comel).....satu lg putera ni...adiik aku yg minat..Donghae




macho seh mamat ni hehehehe
cukup buat setakat ni dulu k...lain hari kita sambung lagi untuk tau ceta2 putera2 yang lain plak...ada temujanji dgn Eetuek ni hehehe...bye..




2 what others might think:

pika berkata...

hehehehe..best2...
sgt2 best!!! n pika mnt donghae!!!! haaaa....chumil ny!!! n kak y kak atul mint 2 kan...ad dia belakon lam cita ap th..gilak ncem!! smlm ika tgk kt tb 8...heeee
cd ida un ad...lupa ap tajuk ny...huhu

NaZwA JaAfAr... berkata...

my lady huhuhu