Isnin, 19 April 2010

ceta ni aku dapat dr sorg lelaki yg ttba minta pertolongan aku..dia nk cari ssorg...dia kata dia ade masalah dgn budak tu...korek nyer korek...ni la ceta yg aku dapat....
"""kisah nie baru jadi..tapi i kenal dia dah hampir 3 bulan...budak nie dia bgtau i ader masalah ngan pakwe dia...i jumpa dia kat ym...so i kesiankan dia...menagis2 dia cerita kat i...dia ckp abih duit loan dia pakwe dia kikis...sampai nak mkan pun tak ader duit...dia sanggup jual tubuh dia untuk dapatkan duit kalau i mahu...tapi oleh kerana i simpati ngan dia...i masuk dalam hidup dia....i bantu dia...i selalu pergi uum jumpa dia...baru2 nie i rasa tak sedap...sebab kawan2 dia punya contact dia langsung tak bg...dan bila dia tension dia akan selalu kuar sorang lepak kat hotel di jitra sorang2...i pun pelik...i nak tanyakan pada kawan2 dia...dia nie benar atau sebaliknya...buat masa sekarang i memang rasa tertipu...sebab tue i nak hubungi kawan2 dia untuk tahu hal sebenar dia...itu penting...agar i tak tertipu banyak lagi"""

bla fikir2 balik....cian gk kt dia ni..tp ape la aku blh tlg kan...aku tlg dgr je la

0 what others might think: